وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی

  • متقاضی متعهد میگردد که تمامی امکانات و بستر مناسب جهت شرکت در دوره , کلاس , وبینار , همایش و یا آزمون های آنلاین ثبت نامی از قبیل اینترنت با سرعت و کیفیت مناسب (حداقل 512Mbps) , سیستم مناسب جهت شرکت در کلاسها از قبیل کامپوتر , لپتاپ و یا گوشی هوشمند با تنظیمات درست را مجهز بوده و مسئولیت بوجود آمدن هرگونه اختلال در روند گذراندن کلاسها از سمت متقاضی بر عهده ایشان خواهد بود.
  • متقاضی متعهد میگردد که مسئولیت بوجود آمدن هرگونه اختلال در روند شرکت ایشان در دوره ها و کلاسها بعلت عدم آگاهی از برنامه ها از طرف ایشان اهم از عدم تحویل پیامک به علت خاموش بودن گوشی و یا در دسترس نبودن گوشی متقاضی بر عهده ایشان خواهد بود.
  • مرکز علمی کاربردی بیمه حق صدور و یا امتناع از صدور گواهینامه های دوره و آزمون ها را براساس تشخیص مسئولین ذیربط مرکز نسبت بر ملزمات صدور هر دوره یا آزمون اهم از حضور کامل در همه جلسات برگزار شده محفوظ میدارد و متقاضی حق هیچ گونه اعتراضی به عدم صدور گواهینامه را نخواهد داشت.
  • متقاضی متعهد میگردد که مسئولیت بوجود آمدن هرگونه اختلال در روند ثبت , صدور و تحویل گواهینامه های پایان دوره متقاضی از سمت متقاضی اهم از عدم صحت اطلاعت و مشخصات وارد شده توسط ایشان در فرم های ثبت نام بر عهده ایشان خواهد بود و در صورت نیاز , ثبت و تحویل گواهینامه دیگری منوط به پرداخت هزینه جداگانه ای میگردد.
  • تاریخ شروع و برگزاری هر دوره , کلاس , وبینار , همایش و یا آزمون منوط بر تکمیل ظرفیت آن میباشد.
  • در صورت انصراف از شرکت در هر دوره , کلاس , وبینار , همایش و یا آزمون در صورت هماهنگی با مسئولین ذیربط مرکز تا حداکثر دو روز قبل از آغاز آن ۲۰٪ از مبلغ پرداختی کسر و مابقی مبلغ به متقاضی عودت خواهد داده شد٬ در غیر این صورت پس از تشکیل رویداد حتی در صورت عدم حضور متقاضی هیچ قسمتی از مبلغ پرداختی قابل عودت نخواهد بود.
  • در صورت نیاز متقاضی به بازبینی کلاسهای آنلاین , مسئولیت ظبط کلاسها و تجهیز به ابزار و نرم افزار های مورد نیاز برای انجام این امر بر عهده خود متقاضی خواهد بود.
  • متقاضی متعهد میگردد که از هیچ گونه ابزار , نرم افزار و یا واسطه ای جهت تقلب در احراز حضور خود در کلاسها و رویداد های آنلاین استفاده نخواهد کرد.
  • متقاضی متعهد میگردد در حفظ و نگهداری از اطلاعات و اسناد احراز هویت قرار گرفته در اختیار ایشان جهت پیش برد روند دوره , کلاس , وبینار , همایش و یا آزمون های آنلاین مورد تقاضای خود اهم از نام کاربری , رمز ورود و غیره کوشا بوده و هرگونه مشکلات پیش آمده از سوی افشا و یا گم کردن آن اطلاعات بر عهده خود متقاضی میباشد.
  • تمامی حقوق مادی , معنوی و کپی رایت محتوا , جزوات , اسلایدهای قرار گرفته در اختیار متقاضی و یا فایلهای ظبط شده کلاسهای آنلاین متعلق به مرکز علمی کاربردی بیمه , رابطین آموزشی و استادان آن بوده و متقاضی متعهد میگردد از آنها فقط ذر مصارف پیشرفت آموزشی شخصی خود استفاده نماید.

مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا

تهران-خیابان شریعتی-بالاتر از خیابان مطهری-انتهای خیابان شکرابی-پلاک 83

پست الکترونیکی info @ ii-uast.ac.ir

تلفن : 88409297 – 88409397 021

ساعت پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه – ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا میباشد.