وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی

“کاردانی بازاریابی”

مقدمه:

در عصر دیجیتال، اینترنت و کارافرینی، بازار کار بیش از پیش نیاز به بازاریابی را احساس میکند تا بتواند هرچه زودتر و بهتر از رقبا در زمینه کالا، خدمات و فرآیندهای جدید را جهت ارتقاء کیفیت زندگی مردم به مشتریان جدید برسانند.از سوی دیگر تحولات روزافزون در زندگی و کسب و کار ایجاب می کند تا دانشجویان این رشته با کسب توانمندی های لازم، نقش مهم تری را در جامعه ی امروزی ایفا کنند.

 

تعریف و هدف:

      هدف از برنامه های درسی دوره کاردانی بازاریابی، تربیت نیروی انسانی کارآمد است تا بتواند قسمتی از نیازهای سازمان ها، شرکت و بخش صنعت وتجارت را بصورت تکنیکی تامین نماید تا کمبود نیازهای کشور را در این زمینه جبران نماید.

 

ضرورت و اهمیت:

  • شناخت زنجیره تامین و مدیریت آن
  • انجام کار گروهی
  • طبقه بندی و پردازش اطلاعات
  • توانایی استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب در بازاریابی
  • شناخت راه های ارتقاء ایده پردازی جهت طراحی و توسعه ی کالاها و خدمات جدید
  • ایجاد کسب و کارهای کوچک و کارافرینی
  • خلاقیت و نوآوری

 

مشاغل قابل احراز:

  • سرپرست بازاریابی
  • بازاریاب کالا و خدمات
  • سرپرست فروش
  • متصدی فروش
  • متصدی خدمات مشتری

دانشگاه جامع علمی کاربردی سبا

تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از خیابان مطهری – انتهای خیابان شکرابی – پلاک ۸۳

پست الکترونیکی iiuastac @ ii-uast.ac.ir

تلفن : ۸۸۴۰۹۲۹۷ – ۸۸۴۰۹۳۹۷ ۰۲۱

ساعت پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه – ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به دانشگاه جامع علمی کاربردی سبا میباشد.